Palautus- ja peruutusehdot

Käytämme shopify-maksuja ja hyväksymme Visa-, Mastercard-, Google Pay-, Apple Pay- ja UnionPay-korttimaksut. Lue hyvityskäytäntömme yksityiskohtaisesti.

1. Peruuta tilaus: Meidän on vähennettävä shopify-maksujen virallinen käsittelymaksu ja palautettava loppusumma. Käsittelyprosentti on noin 1,7% -3%. Ole varovainen peruuttaessasi tilaustasi .

2. Muokkaamme tilaustasi varastomme todellisen varaston perusteella. Loppuneet tuotteet poistetaan tilauksestasi ja hyvitetään.

Tuotteet, kuten vihannekset ja pakastelihatuotteet, on maksettava todellisen painon mukaan.

Huomaa, että tuotteet, kuten tuore lootuksenjuuri, kiinankaali ja pakastettu liha, ovat yleensä suurempia, yleensä yli 500 g. Mutta käytämme 500 grammaa vähimmäismyyntiyksikkönä. Myymme tyhjiöpakatut tuotteet alkuperäisissä pakkauksissaan emmekä pakkaa niitä uudelleen.

Jos tuotteesi todellinen paino ylittää vähimmäismyyntiyksikön, pyydämme sinua maksamaan jäljellä olevan summan. Toivottavasti ymmärrät.

Päivitämme tilauksesi lopullisen summan ja lähetämme sinulle sähköpostin. Tarkista sähköpostisi huolellisesti nähdäksesi, saatko hyvityksen vai onko sinun maksettava jäljellä oleva summa. Toimituksen mukana tulee myös paperilasku.

3. Jos tavaran toimituksessa on virhe, ota yhteyttä asiakaspalveluun 24 tunnin kuluessa. Palautamme tai vaihdamme tavarat tilanteen mukaan.

4. Edellä mainittujen olosuhteiden puuttuessa ruokaa ei voi palauttaa tai vaihtaa sen myynnin jälkeen.

5. Shopify-maksujen palautusjakso on 7-10 päivää ja palautusilmoitus lähetetään asiakkaan sähköpostiin. Odota kärsivällisesti hyvitystä saatuasi hyvityssähköpostin.