Återvändande och avbokningspolicy

Retur- och avbokningsregler
Vi använder shopify-betalningar och accepterar visa, mastercard, google pay, apple pay och UnionPay-kortbetalningar. Läs vår återbetalningspolicy i detalj.


1. Avbryt beställningen: Vi måste dra av den officiella hanteringsavgiften för shopify-betalningar och returnera det återstående beloppet. Hanteringsgraden är cirka 1,7%-3%. Var försiktig när du avbokar din beställning.

2. Vi justerar din beställning utifrån det faktiska lagret i vårt lager. Produkter som inte finns i lager kommer att tas bort från din beställning och återbetalas.

Produkter som grönsaker och frysta köttprodukter måste betalas baserat på faktisk vikt.

Vänligen förstå att produkter som färsk lotusrot, kinakål, fryst kött, etc. vanligtvis är större i storlek, vanligtvis överstiger 500 g. Men vi använder 500 gram som minsta försäljningsenhet. Vi säljer vakuumförpackade produkter i originalförpackningen och packar inte om dem.

Om den faktiska vikten på din produkt överstiger den lägsta försäljningsenheten kommer vi att be dig betala det återstående beloppet. Hoppas du förstår.

Vi uppdaterar det slutliga beloppet för din beställning och skickar ett e-postmeddelande till dig. Kontrollera din e-post noggrant för att se om du får en återbetalning eller måste betala det återstående beloppet. En pappersfaktura kommer också att medfölja försändelsen.

3. Om det är fel i leveransen av varorna, vänligen kontakta kundtjänst inom 24 timmar.Vi returnerar eller byter ut varorna efter situationen.

4. Om ovanstående villkor inte är uppfyllda kommer maten inte att returneras eller bytas efter att den har sålts.

5. Återbetalningscykeln för Shopify-betalningar är 7-10 dagar, och ett återbetalningsmeddelande kommer att skickas till kundens e-post. Vänta tålmodigt på återbetalningen efter att du fått återbetalningsmeddelandet.